top of page

Tensingový festival 2016 LiVE

Letošní tensingový festival nesl název Live a uskutečnil se 26.-29.10. 2016 na Mělníku.

Jako pokaždé jsem měla možnost setkat se s novými tensingáři z jiných českých tensingů a užít si zábavnou přátelskou atmosféru. Zažila jsem mnoho zábavy při dobrodružném programu vytvořeným šikovnými vedoucími, k dispozici bylo i mnoho jedinečných workshopů - od lekcí Irského tance, přes leptání skla, až po přehlídku dronů. Mě se týkalo leptání skla a procházka po Mělníku, což mě obojí velice bavilo. Taky se mi moc líbilo, když si všechny tensingy navzájem ukázaly svá koncertní vystoupení a za čtyři dny jsme si všichni společně nacvičili velkolepý koncert i se společným tancem, který jsme předvedli v Mělnickém kulturním domě. Festival je určitě úžasná zábava a způsob jak poznat nové lidi a proto, jestli jste na něj letos nemohli nebo jste se neodvážili, jistě příště přijeďte a uvidíte,že toho nebudete litovat, stejně tak jako já!

(fotky v galerii)


bottom of page